Monday 15 April 2013

Pelamin nan indah

Huhu.. tajuk ala2 mcm nak naik pelamin je kann.. Buat masa ni blum lg.. InsyaAllah akan datang.. bila jodoh dah smpai..

Sepanjang bln 3 & 4 ni, every week bz ulang alik ke umah cousin2 kawin.. ke kepong, bangi, melaka, balakong, kembali ke melaka.. bulan ni saja 2 kali aku balik melaka.. fuhh letih drive.. Every week ada wedding ceremony.. semua cousin2 yg rapat plak tu, so kena la attend.. memeriahkan majlis.. sorang2 cousin aku dah kawin.. yg paling touching bila cousin yg paling rapat tahap laga pipi pun dah kawin.. waaaaa lepas ni tak leh la nak havock2 dgn die lg.. die dah ade laki.. sedehhh tau... xpe la janji die happy..

Aku bila pegi wedding org ni, benda yg paling aku suka tgk adalah pelamin.. masuk2 majlis org terus tgk pelamin dulu... suka sgt tgk pelamin yg cantik ala2 farry tail.. pastu mula la verangan nnt aku kawin nak pelamin mcm ni la, mcm tu la.. hahaha.. giler perasan kan.. jom layan gmbar pelamin yg mmg superb, mostly dari ari wedding couture.. aku sgt suka kot pelamin2 dari butik ni.. segar dan moden..





























Wah kalo aku kawin nnt.. entah konsep mcm mana la nak pilih.. rambang mata di buat yer.. kena siap kan duit je la.. ada duit semua buleh.. ehem2 Incik Radzie siap kan duit ok.. hahahaha

No comments:

Post a Comment