Thursday 14 March 2013

Bola Sepak + Hoki

Hari ni nak cerita pasal 2 benda yg aku suka sgt mengadap kalo ada live.. Game Bola sepak & Hoki.. Bola sepak mmg dari dulu suka tgk dr zaman sekolah hingga lah sekarang mmg suka sgt tgk bola.. tp tak la fanatik sgt smpai makan bola, tido bola, minum coca cola.. oh tidak lah sampai ke tahap itu..

Lately aku sgt2 interested tgk Hoki.. entah dr mana tetiba jadi suka plak tgk game Hoki... Alkisah yer sekarang kan tgh berlangsung Perlawanan Hoki Piala Sultan Azlan Shah.. dok tekan2 remote tukar2 channel, tertekan ke channel 801 (Astro Arena).. masa tu Malaysia lwn New Zealand.. wah terus melekat sampai ke sudah.. best jugak.. dan team Malaysia blh tahan hebat yer.. sampai blh ikat kedudukan seri dgn Australia yg merupakan salah 1 team terbaik dunia.. dasyat2..

Semalam tgk bola liga AFC, Selangor lawan dgn Tampine Rovers (club dr Singapore)... Selangor leading pastu Tampine Rovers sama kan kedudukan.. Sel leading TAM samakan kedudukan.. sampai la seri 3-3.. sakit betul hati aku dgn Selangor ni.. Defend tak mantap.. Pemain yg menjadi perhatian aku dah tentu lah Asraruddin Putra Omar.. skrg dah jadi kapten Selangor.. Suka la tgk die.. Hensem sgt.. tu kalo dapat sumpah tak cari lain dah..  Sabtu lepas Selangor dgn bergaya yer dah kalah kan team Johor Darul Ta'zim 4-1.. wah gigit jari semua fan JDT.. kalah besar tu... sorry JDT lovers, time to Selangor on the top.. Meh layan gmbr2 Team Selangor & Team Hoki Malaysia.









 Ni la die barisan bintang2 JDT yg bg aku biasa2 je dieorg ni..

 Pemain2 JDT yg dibanggakan TMJ.. hehehe kalah jugak dgn Selangor..


Gambar2 player hoki malaysia tak byk yg latest la.. ada lah 2 3 keping yg aku dpt dr google.. Good Job Team Hoki Malaysia.. Gud Luck for the next game..




Jurulatih baru utk skuad hoki Malaysia.. Rasa yer die ada credibility tersendiri yg sedikit sebanyak dah mengubah corak permainan hoki team Malaysia.. Good Job..


No comments:

Post a Comment