Monday 11 March 2013

With Office mate yg owesome

26/11/2012 yg lepas genap 5 tahun aku berkerja di Konsortium Logistik Berhad.. Baru 5 tahun? Rasa mcm dah 15 tahun aku keje.. rupa yer baru 5 tahun.. akekeke.. Aku selalu merungut dgn office mate aku yg sorang ni merangkap jiran sebelah aku, yg aku dah penat keje.. selalu dok kira dgn die lg berapa tahun kena keje sebelum pencen..wakakaka... melampau kan.. mcm la nak pencen lg 2, 3 tahun.. padahal lg 30 tahun ok nak pencen.. sikit punye lama ko dah siap buat kira2 skrg kan ezati oiii.. rasa dah penat sgt keje.. ada jugak bercite2 nak cari husband kaya2 yg blh bagi sebulan 5k then aku dok umah goyang kaki je.. wow best yer.. ada tak? ada tak? Penah jugak suara kan hasrat ni kat Incik Radzie, berbulu je telinga die dengar.. dgn nada yg menurun kata yer.. sy tak sekaya itu, mungkin sy tak dpt lah tunaikan cite2 awk tu.. alahai Incik Radzie touching lebih.. sy gurau je la.. tak pe la awk tak kaya, janji awk ade keje tetap & sy happy dgn awk.. Yg paling penting awk syg sy, terima sy seadanye & blh bimbing sy.. itu dah 1000 rahmat lah Incik Radzie.. :-)

Sebelum ni aku kat Cougar Logistics (one of company subsidiary), dan terus ditransfer ke KLB PCC dah hampir 2 tahun kat sini.. Actually keje sini agak tension.. tp yg buat syok yer environment kat sini, officemate kat sini mmg owesome, aku punye superior pun tersgt2 la best.. walaupun die perempuan tp sgt la 1 kepala dgn aku.. senang nak berkerja dgn die.. tak byk songgeh lgsg.. mmg terbaik la.. thats why I'm still here until now.. really love to work here, really enjoy to work here.. yg lain2 tu tolak tepi ajo la.. aku absorb semua yer..

Kat sini selalu ada event.. kalo ada event of cause akan ada mkn2.. hehehe.. aktiviti favourite aku tu.. akekeke.. kalo nak snap pic setiap kali event mmg tak terlayan la jwb yer.. jom layan pic ala2 skema ada.. gila2 ada.. with my collagues yg mmg best..

 Ni masa dinner end of last year.. mmg best.. enjoy sgt..

 Ni diantara officemate aku yg sgt sporting.. siap bergangnam style request dr our CEO

 With the ladies yg bergaya habis.. tema bollywood..

 Staff Operation - one of KLB's subsidiary..

 Tudung biru tu aku punye superior yg tersgt la sporting (chinese mix tu) & tudung coklat tu jiran sebelah yg slalu dgr rungutan & bebelan aku.. hehehe..

 Jejaka2 berangan lebih..

 VASnite 2012 - siap ada joget lambak.. tak ade pic sbb sensored

 Dekat lobi office..

 Dah mcm budak sekolah la plak.. seragam..

 Nak buat medical check up..

 Gmbr ramai2 dlm ofis.. masa ni bos xde.. hehehe..

Diantara mereka2 yg gila camera..


p/s : ramai jugak muka2 yg xde dlm pic ni sbb malu la konon nak ambik gmbr.. cehh tak rock lgsg..

No comments:

Post a Comment