Tuesday 2 April 2013

Miss this moment so much :-(

Entah kenapa aku rasa rindu sgt dgn zaman muda remaja aku.. waktu tu aku tak stress pasal keje.. tak stress pasal duit.. tak stress pasal boyfriend.. yang aku tahu belajar, maintain pointer, berhibur, happy2, gelak2.. jalan2 sana sini..

Mana tak yer, zaman2 blaja duit mak ayah bagi.. tak perlu fikir pasal keje.. hanye belajar dan belajar.. sap sap soi.. hehehe.. agak2 bosan ajak member kuar merayau.. tp merayau kami adalah merayau yg berhemah ok.. Rindu sgt zaman2 tu..

Rindu kat Dekt, ila, ameer, faez, zain azrai, apak, kamal, anna, raizan.. dieorg kwn kolej.. walaupun aku kat kolej tu tak smpai setahun tp sgt2 closed dgn dieorg.. smpai skrg kami bff.. mostly ramai yg dah kawin.. so skrg aktiviti agak terhad..

Rindu jugak kat kwn2 masa blaja kat melaka.. Yana, bai, faizin, comel, dayat, rikky, izliana, ekin, ziela, emil, linda, as, pejal, rizal, dak li, abg nad, kak nad, hida, fatahiya, wawa, fir, anip.. rindu korang.. korang mmg kwn2 yg paling happening & giler2.. rasa nak balik ke zaman2 blaja.. time tu umur 20-22.. happy je time tu.. uuuwaaaaaa... rindunyeeeeerrr.....


masa ni g karoks dgn amer, ila, dekt & faez.. faez yg ambik pic ni.. serius rindu saat2 ni..


 with baizura zainal.. my roomate..

 ni masa wedding yana.. jumpa blk semua.. siap shoot out door lg.. best..


 masa ni kalo tak silap kat melaka.. celebrate besday rikky.. masa aku free hair.. hehehe

 kami yg giler2...

 with faizin & fatahiya masa wedding ziela @ JB.. aku first time smpai JB

 suka sgt pic ni.. ziela, izliana, yana, linda & me

blue & purple.. faizin, hida, bai & me

Sekarang semua dah berjaya dgn hidup masing2.. ada yg jadi cikgu.. jadi exec.. jadi suri rumah berjaya.. dah ada anak.. semoga korang semua sentiasa di bawah lindungan Ilahi dan bahagia ke akhir hayat.. InsyaAllah... 

3 comments:

  1. tetiber lepas baca n3 ni rasa hati terus sebak..aku pun rindu giler zaman blaja..rindu dgn kawan2 yg buat aku tak pernah jemu dgn korang..rasa nak balik2 zaman blajar..aku pun doakan korang smua akan bahagia dgn kehidupan masing2 walau ape sekalipun dugaan yang datang.Hope one day kita akan jumpa semulaInsyaAllah amin.

    ReplyDelete
  2. Betul2.. Aku pn sebak baca.. Zaman poli plg best. Aku g poli haritu, aku cite psl batch kta yg plg best.. G karok, g merayau malam2... Zaman plg indah dlm hidup...

    ReplyDelete
  3. kannn.. zaman poli la zaman yg paling best.. walaupun tgh final kite sempat jugak meronggeng keluar.. konon releas tension.. hehehe.. dgn korang la aku g fun fair.. masuk umah antu.. 1st time tu aku g fun fair.. mmg best.. skrg mmg tak ada dah nak buat aktiviti2 mcm tu.. skrg kehidupan agak stress.. terlalu straight forward..

    ReplyDelete