Friday 8 February 2013

Hantaran in the making

Tajuk xnak kalah.. mesti ingat aku yg nak kawin kan.. hahaha.. blum smpai seru lg la.. ni semua hantaran utk engagement day cousin2 aku.. yg paling buat aku begang dieorg semua muda dr aku dah nak kawin... uuwaaaaa.. bikin aku tension saje.. apa blh buat jodoh dieorg dah smpai kan.. redha je la.. to my lovely cousin.. please carry on.. your pleasure.. (padahal dlm hati apsal la korang ni gatal sgt muda2 lg dah nak kawin)... :-P

Wahai Incik Radzie tolong minang sy cepat.. (ayat mengeletis).. sy xnak kena soalan2 cepumas "kau bila lg?"... Ahhh tension tau tak...

Hantaran made by my sister.. sian die.. sarat2 pun kena gak buat hantaran.. iyer la, hanye die saje la yg paling creative lg inovative kalo nak dibanding kan dgn cousin2 yg lain kan.. termasuk aku.. di mana semua sedia maklum jari jemari kami keras kakun.. huhu.. kalo buat hantaran mmg jahanam la.. xserupa hantaran nnt..


Total - 8 Dulang (1 lg kek.. masa ni otw)

Coklat & baju melayu kot

Halwa betik & Sirih Junjung yg tak brapa nak junjung la kan..
sbb pihak lelaki duduk jauh nun di kedah..so buat yg rendang2 je..

Buah-buahan


Tuala & Apam Pokadot
  
Pelamin Tunang.. dah blh buat pelamin kawin dah ni.. meriah sgt..




Ni Engagement cousin aku Fatin Nur AfiQah.. Majlisnya berlangsung di Seremban N9, umah nenek belah abah die.. Disebab kan aku jealous die ni muda2 dah tunang xnak upload pic die.. hehehe.. die blaja lg kot kat Maktab Perguruan Lembah Pantai.. tp gatal dah nak kawin.. cehhh... (nada org jealous)... hehehe.. sebenor2 yer aku xsempat nak snap gmbr die pun.. sbb masing2 mengedik posing sana sini.. almaklum la ada profesional photographer la kata kan.. off cause tak nak lepaskan peluang kan.. haaa kau sekali album siap penuh muka aku je di mana2.. dasar giler camera.. jgn marah yer my lovely cousin.. die ni cousin yg paling aku rapat.. happy for u dear.. semoga berbahagia sampai ke jinjang pelamin... InsyaAllah

The next 2 week yer plak.. 1 more cousin aku tunang.. haisshh korang ni mcm berlumba2 plak erk.. terkangkang aku nak attend majlis korang kan..

Tp yang ni dekat je la sikit.. kat USJ Subang.. Yg ni agak kelam kabut sikit.. sbb planing last minit utk tunang.. bcoz partner die nak g offshore.. Cousin aku yg ni nama die Najihah Azean.. pun muda lg.. pun tgh blaja lg.. pun kat Maktab Perguruan jugak.. tp yg ni jauh sikit.. Kat Kedah.. Jihah lebih tua dari Fatin.. apa2 pun happy for you my cousin.. sama jugak la.. moga berbahagia hingga ke jinjang pelamin...



Sirih Junjung


Wallet & belt
Buah Buahan
Kain Pelekat lalala
Baulu Ikan


Credit utk kakak aku sbb die yg buat semua hantaran ni.. nnt boleh la buat kan aku punya plak.. InsyaAllah...



No comments:

Post a Comment