Monday 18 February 2013

Weekend yg heaven

Weekend lepas seronok sgt.. sbb kami habiskan masa bersama.. lupakan segala gangguan dr anasir2 luar.. Alhamdulillah setiap kali keluar die sentiasa akan buat aku happy.. Percaya tak kami tak penah gaduh bila berjumpa.. walaupun sebelum tu gaduh bagai nak rak dlm phone, tp bila jumpa semuanya akan jadi OK.. bila tgk muka Incik Radzie jd xsampai hati nak bergaduh dgn die.. Aku terkenal dgn sifat berangin aku dan Alhamdulillah Incik Radzie seorg yg sgt cool, dan xsuka memanjangkan pergaduhan..

Kami pegi tgk wayang.. makan.. tawaf 1 mid valley.. seronok sgt.. bila kita selalu berinteraksi perhubungan akan menjadi lebih menarik.. kite cerita itu ini.. kite luahkan apa yg kita rasa.. walaupun aku tau Incik Radzie ni mmg susah nak ckp tentang syg.. die tak suka meluahkan.. berbeza plak dgn aku yg suka meluahkan.. tp sekali sekala die akan ckp jugak die syg aku.. wah seronok sgt time tu.. rasa nak record je.. so blh dgr berulang kali..

Tak pe la awak.. sy kenal awk... sy tau cara awk tunjuk kan kasih syg berbeza dgn org lain.. awk tak romantik.. awk tak jiwang.. awk xpandai ambik hati, tp sy selesa dan cukup happy bila ada dgn awk.. tp sebalik semua perangai awk tu awk suka perempuan yg manje dan memahami awk.. dan sy akan cuba sedaya upaya memahami setiap tindakan awk.. dan semoga ALLAH terus memberikan sy tahap kesabaran yg tinggi utk berdepan dgn mcm2 lg dugaan.. dugaan dr org ke 3 yg sgt2 suka kan awk.. semoga hati awk kekal milik sy.. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment