Wednesday 5 June 2013

Aku nampak mcm mewah sgt ke????


Tak faham lah dgn manusia ni.. napa suka nak ambik kesempatan atas org lain.. Aku ni nmpk kaya sgt ke? Aku ni nmpk mewah sgt ke? Aku pakai kete Myvi je kot, bkn pakai honda pun, vios pun blum mampu lg.. Aku pakai handbag LV ke, Coach ke, Prada ke? Tak pun.. aku dressup mcm org kaya ke? Aku g keje mostly pakai baju kurung je.. tu pun kain yg beli kat jakel time happy hour aku rembat yg murah2.. Baju casual pun beli kat Jusco je pun, tak de la plak beli design Jovian Mandagie ke, Rizalman ke, Rizman Ruzaini ke jauh sekali Calvin Thoo ke, Halta Dolmat ke, Bill Keith ke, semua tu blum tahap aku lg la.. Puuuuiiiii... Apa lah yg korang2 ni semua pandang smpai aku ni nmpk mcm kaya sgt????

Ingat aku ni chop duit ke??? mmg aku keje bhagian akaun, tp tu semua bkn duit aku laaaa.. fftggghh.. tak faham sungguh aku.. smpai sanggup menipu jd mak die sms aku, konon2 nak ckp dgn anak die nak mintak duit.. padahal diri sendiri berlakon.. desperate nak duit.. kau ingat aku bodoh ke senang2 nak bg ko duit aku.. agak2 la sikit kalo nak menipu pun.. aku keje siang mlm mcm nak mampos kot cari duit.. senang2 je ko nak rembat duit aku, mmg tak la kan..

Bawak2 la insaf.. Kalo ko jujur aku ada jugak la rasa simpati, ni ko tipu aku bulat2.. mmg tak la kan.. Bila dah kantoi pandai plak ko kan.. manusia2.. demi duit sanggup buat apa pun.. dah tak fikir halal haram lg.. hamba duit betul..

1 comment:

  1. Tak per bia org nampak kita kaya moga2 jadi kenyataan..bia kaya dunia...janji jutawan diakhirat amin..kebetulan pagi tadi dgr radio ikim pasal kaya dunia hehe

    ReplyDelete