Wednesday 12 June 2013

Semua yang pertama

Semua yang pertama.. cinta pertama.. rindu pertama.. dating pertama kalinya.. rasa kecewa yg pertama.. Tetiba teringat lagu Datuk Ct Nurhaliza tajuknya mulanya cinta.. betul  kata lirik ni.. hehehe lirik berkata2 yer.. Aku tepek lagu ni kat sini erk.. layan kan aje.. mood swing skrg ni.. mood org frust.. huhu..




Tapi radzie (blh ke mention nama die lg? lantak lah) bkn cinta pertama aku.. so sepatutnya aku blh handle semua ni dgn rasional.. Cinta pertama aku tu dah selamat kawin dah pun.. duduk nun jauh di Melaka.. tp lately di rajin plak sms aku borak2.. kalo sekadar kwn ok la.. tp kalo die hover sgt aku pun mls nak layan.. bahaya kan.. suami org, kang tak pasal2 aku kena cop perosak umah tangga org.. uuuhhhhh tak rela aku.. Semua dah jadi sejarah, dan aku dah lama lupakan die.. and pls don't remine me about our past story.. i'm not interested..

No comments:

Post a Comment