Monday 3 June 2013

Tak Ada Tajuk :-(




Tak tau mana nak mula.. dan tak tau mcm mana nak cerita.. rasa mcm tersekat2 nafas kat kerongkong ni walaupun sbnr yer aku nak menaip je.. bkn nak berckp pun.. tp situasi yer sama je..

Tak tau di mana silap yer hubungan kami terhenti setakat ini.. terlalu byk dugaan yg kadang2 aku sendiri dah tak mampu nak hadapi yer.. Mungkin ini jln yg terbaik utk kami, walaupun sbnr yer jauh di sudut hati aku, aku xnak semua ni berlaku.. Lagi2 bila mengenangkan yg kami ok je sebelum2 ni.. tp apa kan daya, die sendiri dah tak mampu nak tahan ini kan lg aku.. semua ni berlaku dgn begitu pantas, sekelip mata je semua yg dibina musnah mcm tu je.. hilang semua janji2, hilang semua perasaan syg, hilang semua pertimbangan..

Tak adil kan, kami jadi mcm ni sbb org lain.. Die jugak tak adil sbb biarkan aku tanggung semua ni.. tiba2 aku rasa hidup aku kosong dan tak tentu arah.. semua benda yg aku buat tak menjadi.. 24 jam asyik terfikir kan die.. Sampai tido pun mimpi die.. dah lama sbnr yer tak rasa perasaan kecewa ni.. Mula2 ingat masih blh handle rupayer susah jugak.. Sakitnya Allah je yg tau.. mcm mana bergelora yer hati aku ni Allah je yg tau.. Air mata jgn ckp la, kalo aku tak kuat rasa yer 24 jam akan mengalir.. Nasib baik masih ada insan yg sgt2 membantu aku.. yg selalu ada bila aku nak meluahkan.. yg selalu bg kata2 semangat.. Allahuakbar.. Semoga aku redha..

Die rasa tak sama mcm aku rasa? Sakit yg aku rasa ni die rasa jugak tak? Die merana tak mcm aku? Die tau tak aku 24 jam asyik terfikirkan die? Serius aku belum blh terima keadaan ini lg.. tp aku yakin aku mampu hadapi semua ni cuma perlukan masa.. InsyaAllah.. aku jugak yg selalu berdoa kalo betul die terbaik utk aku, aku mintak Allah dekatkan die dgn aku dan permudahkan segalanye.. Ternyata bila jd mcm ni die bkn yg terbaik utk aku.. Allah lbh tau apa yg terbaik utk hambaNya..

Ya Rahman Ya Rahhim Ya Fattah, Kau kuatkan la hati hamba Mu ini.. Kau redhakan lah aku dgn sengala ketentuan Mu ini.. Kau ambil lah semua rasa syg dan rasa cinta yg ada dlm diri ku ni utk die, dan Kau gantikan lah dgn rasa syg dan rasa cinta pada Mu Ya Allah.. Tiada apa yg lbh hebat dr kuasa Mu Ya Allah.. Amin Ya Rabbalalamin..



No comments:

Post a Comment